Reklamační protokol
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ:
DIČ:
Poznámky:
Zpáteční adresa pro zaslání zboží:
(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
Kontaktní osoba:
Telefon:
E-mail:
Reklamované zboží:
Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury)
Číslo faktury:
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace.
Návrh způsobu řešení reklamace:
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:
1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal), na náklady kupujícího.
2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu.
Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________
Prodávající:
obchodní společnosti : Provinium , Pilecký Pavel
se sídlem : Holubice 172 , Praha-Západ , 252 65
identifikační číslo: 14471141
Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně v provozovně prodávajícího na adrese: nám. Svobody 843, 686 04 Kunovice
Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyjádření k reklamaci:
Datum: __________________ Podpis prodávajícího: ______________________________